تبلیغات در اینترنتclose
روش های نزدیک سازی بازاریابی آنلاین و آفلاین
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 97
نویسنده پیام
tarah-veb
آفلاین

کاربر انجمن

ارسال‌ها: 5
عضویت: 17 /4 /1397
روش های نزدیک سازی بازاریابی آنلاین و آفلاین

بازاریابی آنلاین و آفلاین
امروزه صاحبان کسب و کارهای مختلف برای رقابت در بازار، از راه های مختلف بازاریابی آنلاین و آفلاین استفاده می نمایند. یازاریابی سنتی یا آفلاین یکی از روش های جلب مشتری است که سال ها میان کسب و کارها رواج داشته و هنوز نیز در کنار بازاریابی های جدید مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع بازاریابی که از روش های قدیمی برای جذب مشتری استفاده می گردد، مشکلاتی برای صاحبان کسب و کار ایجاد می نماید که همین موضوع باعث ایجاد بازاریابی جدیدی با نام دیجیتال مارکتینگ شده است. بازاریابی سنتی به دلیل مخاطب قرار دادن همه مردم و هدفمند نبودن تبلیغات، دارای بازده بالایی نمی باشد و هزینه سرباری زیادی را به نسبت بقیه بازاریابی ها به همراه دارد. در مقابل در دنیای دیجیتال مارکتینگ، با طراحی سایت می توان در دنیای آنلاین به تبلیغ کسب و کار خود از طریق بهینه سازی سایت در اصفهان بپردازید و موجب پیشرفت در کسب و کار خود شوید. در این نوع بازاریابی بر خلاف بازاریابی سنتی، مخاطبان به صورت هدفمند انتخاب می شوند و از این رو بازده بالاتری به همراه خواهد داشت. کافی است در بازاریابی آنلاین، صاحبان اجرای کسب و کار با استفاده از روش های تبلیغات در گوگل adwords ، سئو سایت ، سفارش نریشن و طراحی سایت گرافیکی به بیشتر دیده شدن سایت خود کمک کرده و به این ترتیب رتبه بالاتری در نتایج موتورهای جستجو کسب نمایند. از این رو این بازاریابی دارای هزینه به مراتب کمتری نسبت به بازاریابی سنتی خواهد بود. اما نکته ای که باید صاحبان کسب و کار به آن دقت نمایند فاصله ای است که امروزه بین بازاریابی آنلاین و آفلاین افتاده و سازمان ها سعی در استفاده آن ها به صورت جداگانه دارند. در حالی که به این افراد توصیه می گردد تا شکاف بین این دو بازاریابی را برداشته و به این ترتیب اثر متقابل آن ها را مشاهده نمایند. صاحبان کسب و کار برای بازاریابی باید از استراتژی هایی استفاده نمایند که بازارایابی آنلاین و آفلاین به صورت تلفیقی در آن ها استفاده شده و به این ترتیب بتوانند موثر تر برند خود را تبلیغ نمایند.

راه های برداشتن شکاف بین بازاریابی آنلاین و آفلاین

– پست الکترونیک و نامه
بسیاری از صاحبان کسب و کارها برای تبلیغ خدمات جدید یا محصولاتشان، برای مشتریان و مخاطبان خود سعی در ارسال نامه مستقیم دارند. در این نوع بازاریابی مستقیم ممکن است عده ای از مخاطبان جذب برند شما نشده و از این رو باید از روش های آنلاین به منظور یادآوری به آن ها استفاده نمود. ارسال انبوه ایمیل ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و تبلیغات اینستاگرام در اصفهان که امروزه به دلیل مورد مخاطب قرار دادن جمع کثیری از بازار هدف مورد توجه قرار گرفته، می تواند در این امر به افراد کمک نماید. در این نوع بازاریابی کافی ست که پایگاه داده ای از ایمیل مخاطبان جمع آوری شده و سپس با ارسال ایمیل، به این کاربران تبلیغات شما یادآوری گردد. در طراحی این ایمیل ها باید دقت کافی به خرج داده شود، زیرا این نوع بازاریابی می تواند آزاردهنده نیز باشد. طراحان این ایمیل ها باید بتوانند به صورت مختصر و با استفاده از جنبه های بصری، مخاطبان را در اولین نگاه به سمت برند خود بکشانند. پس با این روش می توان شکاف بین بازاریابی آنلاین و آفلاین را تا حدودی رفع نمود و از این دو روش به صورت تکمیلی استفاده کرد. به عنوان مثال، بانک ها می توانند برای مشتریان خود که دارای حساب هستند، نامه مستقیمی مبنی بر ارائه خدمات ویژه ارسال نمایند تا به این مشتریان اطلاع رسانی داشته باشند. از میان این مشتریان، ممکن است بعضی از افراد برای داشتن این خدمات مراجعه ای نداشته باشند، پس بهتر است که بانک از بازارایابی ایملیی برای یادآوری استفاده نموده تا به این ترتیب ایجاد مزاحمت برای افراد نیز نگردد.
– الگوی رفتاری مشتریان
برند ها می توانند برای کم کردن شکاف بین بازاریابی آنلاین و آفلاین از روش های دیگر نیز استفاده نمایند. یکی از این روش ها می تواند پرسش در مورد الگوی رفتاری مشتری و سپس ارسال پیشنهادات ویژه بر حسب این الگوی رفتاری باشد. به عنوان مثال، آژانس های هواپیمایی می توانند مشتریان خود را آنالیز کرده و یک الگوی رفتاری از مسافرت های این مشتریان به دست آورند. به این ترتیب می توان متوجه شد که بیشترین درخواست این مشتریان برای سفر به کدام مناطق است و با استفاده از این درخواست ها، پیشنهادات ویژه از طریق بازاریابی آنلاین به صورت مستقیم به آن ها از طریق ساخت موشن گرافیک ، ویدئو مارکتینگ ،طرح تجاری کسب وکارواشتراک گذاری درسامانه های طراحی خبرنامه ارسال گردد. مثلا فردی که به اروپا زیاد سفر می کند، مطمئنا از خدمات ویژه برای سفر به اروپا استقبال خواهد کرد. پس آژانس هواپیمایی می تواند با ارسال و ساخت صفحه فرود پیشنهاد ویژه تورهای اروپایی نظر این مشتری را به احتمال زیاد به خود جذب نمایید. این اطلاع رسانی می تواند از طریق ایمیل، پیامک و یا پیغام خصوصی آنلاین صورت پذیرد.
– استفاده از آدرس سایت در تبلیغات
وب سایت بهترین مکان برای تبلیغ برند صاحبان کسب و کار به صورت جامع و کامل می باشد. این وب سایت ها با داشتن اطلاعات کامل از خدمات و محصولات برندها می تواند به آگاه سازی مردم بسیار کمک نماید. حال اگر صاحبان برندها این وب سایت را در قسمت های مختلف تبلیغ نمایند به راحتی می توانند مخاطبان را به سمت بازدید از سایت بکشانند. قرار دادن آدرس وب سایت در تبلیغات روی بیلبوردها یا آگهی های تبلیغاتی به بیشتر دیده شدن نام سایت کمک خواهد کرد. علاوه بر اینکه می توان آدرس سایت را در دنیای آفلاین تبلیغ نمود، می توان در شبکه های اجتماعی مرتبط با برند این سایت را معرفی کرد. به عنوان مثال، همان طور که در مقاله تبلیغات در اینستاگرام به منظور برندسازی گفته شد، می توان در صفحه اینستاگرام خود در قسمت بیو آدرس سایت را قرار داده تا به این ترتیب مشتریان برای داشتن اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایند.
– ادغام تکنولوژی های مختلف
طراحان سایت می توانند از طریق مشاور دیجیتال مارکتینگ برای پیگیری مخاطبانی که وارد سایت شده اند و از خدمات و یا محصولات دیدن کرده اند، از تکنولوژی های مختلفی استفاده نموده تا باز هم با آن ها در ارتباط باشند. به عنوان مثال، فیسبوک با استفاده از تکنولوژی هایی نظیر اسکوئر و مارکتو، می تواند کاربرانی که از یک تبلیغ دیدن کرده اند را شناسایی کرده و در صورتی که روی آن تبلیغ کلیک نکرده اند، برای آن ها به صورت منظم این تبلیغ را ارسال نموده و یا در صفحه کاربری آن ها ظاهر نمایند. این تلفیق بازاریابی آنلاین و آفلاین می تواند به برندها در بیشتر دیده شدن کمک نموده و ردیابی مخاطبان را آسان نماید.


راه های تبدیل مشتریان عادی به وفادار
وفادارسازی مشتریان
امروزه با ورود دیجیتال مارکتینگ به بخش های کسب و کار مختلف برای تبلیغ برند یک سازمان، اهمیت استفاده از استراتژی های ساختار یافته بالا رفته است. در تمامی این استراتژی ها هدف مورد مخاطب قرار دادن گروه بزرگی از افراد و تبدیل مشتریان عادی به وفادار می باشد. همه صاحبان کسب و کار می دانند که با تبدیل مخاطبان به مشتری های دائمی، می توانند برای تبلیغ برند خود نیز از آنها استفاده نمایند. امروزه برند های معروف با ایجاد روش های مختلفی از جمله امتیازدهی، ایجاد خدمات ویژه برای مشتریان و روش های نوین دیگر سعی می کنند رضایت مشتریان را جلب نموده و از این جلب رضایت در جهت جذب مخاطبان بیشتر استفاده نمایند. هنگامی که مخاطب عادی تعداد مشتریان دائمی شما را می بیند، نا خود آگاه به برند شما اعتماد کرده و با تکیه بر نظر مشتریان دائمی، به سمت برند شما کشانده می شود. در نظر داشته باشید که اطمینان ایجاد شده از سمت افراد یکی از بهترین روش ها برای کشاندن بقیه افراد به سمت کسب و کار شما می باشد. در بازار کسب و کار، روش های متعددی برای داشتن برنامه وفادارسازی مشتریان وجود دارد که هر یک از آن ها و یا تلفیق آن ها به رونق کسب و کار شما می تواند بیشترین کمک را کند. در کنار داشتن برنامه های وفادارسازی، صاحبان کسب و کار باید در طراحی سایت در اصفهان خود بسیار دقت نمایند که روش هایی که باعث آزرده شدن مشتریان می گردد را به کلی حذف نمایند. درست است که خدمات بهینه سازی سایت و سئو در اصفهان و تعرفه تبلیغات در گوگل باعث می گردد مخاطبان بیشتری به سمت شما کشیده شوند، اما با داشتن سایتی آزار دهنده به راحتی مشتریان از برند شما گذشته و نه تنها به مشتری وفادار تبدیل نخواهند شد، بلکه ممکن است تبلیغاتی سو برای برند شما داشته باشند. در ادامه بدترین مواردی که ممکن است برنامه های وفادارای برندی را مختل نماید به تفصیل توضیح داده خواهد شد.

روش های دل آزردگی برنامه وفادارسازی برای مشتریان

– ساخت حساب کاربری
یکی از روش هایی که امروزه تقریبا در همه سایت ها به منظور گرد آوری اطلاعات کاربران مورد استفاده قرار می دهند، استفاده از فرم کاربری می باشد. صاحبان کسب و کار به منظور داشتن پایگاه داده ای از اطلاعات کاربران، از روش های مختلفی برای جلب رضایت مشتری به منظور پر کردن فرم عضویت استفاده می نمایند. اما اگر مشتری وارد سمت عضویت شده و با پروسه ای سنگین و طولانی مواجه شود، مسلما تمامی این تلاش ها بی فایده خواهد بود. پس طراحان سایت باشد بسیار دقت نمایند که این فرم ها باید به صورت مختصر و مفید طراحی شوند و فقط اطلاعات لازم از مخاطبان گرفته شود. حتما باید در این فرم ها راهنمایی برای کاربران قرار داده شود تا سوالات پرسیده شده باعث سردرگمی کاربران نگردد. از جمله اطلاعات مهمی که می توان در فرم های عضویت از کاربران پرسید، نام کاربری، ایمیل کاربر و شهر محل سکونت او می باشد. برای کسب و کارهای مختلف ممکن است سوالات دیگر نیز مورد اهیمت باشد، اما همه آن ها باید در نظر بگیرند تا می توان این پرسش ها را کوتاه نمود تا کاربر سریع این مرحله را طی نماید.
– امتیاز دهی
در برنامه های وفادارسازی مشتریان یکی دیگر از روش های استفاده شده امتیاز دهی به وسیله بازاریابی در شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ می باشد. اگر از روش امتیازدهی برای جلب مخاطبان بیشتر استفاده می نمایید، سعی کنید با گذاشتن قوانین پیچیده این پروسه را سخت نکنید. یکی از عواملی که باعث می شود مخاطبان به سمت امتیازدهی کشیده شوند، راحتی این پروسه می باشد. بر این اساس حتما یک صفحه از وب سایت خود را با بیان جذاب برای برنامه باشگاه مشتریان وفادار برندتان اختصاص دهید.
– تجربه کاربری
امروزه به دلیل کمبود وقت در بین کاربران، آن ها تمایل دارند تا هر چه سریع تر با جستجویی ساده به هدف خود دست یابند. همچنین با بالا رفتن نرخ جستجو توسط گوشی های همراه، سهولت دسترسی به اطلاعات از اهمیت بالاتری برخوردار شده است. برای این منظور طراحان سایت باید سایتی ایجاد کنند که در آن خدماتی مانند نوشتن طرح کسب و کار، طراحی خبرنامه ایمیلی ، گرافیک وب و مشاوره دیجیتال مارکتینگ به صورت واضح بیان شده باشد و کاربر با استفاده از دسته بندی های سازمان یافته در سایت به راحتی به هدف خود برسد. همچنین این طراحی ها باید به صورت واکنشگرا انجام گیرد تا کاربر با کوچک شدن صفحه نمایش اذیت نشود. اگر بتوانید سایتی تحویل دهید که کاربر به راحتی به خواسته های خود دست یابد، در راستای برنامه وفادارسازی این مشتری گامی موثر برداشته اید.
– حق انتخاب برای مشتری
از روش هایی که امروزه برای ترغیب کاربران مورد استفاده قرار می گیرد، درج پیشنهادات ویژه به صورت ساخت تیزر تبلیغاتی ، سفارش نریشن ، طراحی landing page ، ساخت موشن ،طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان،تبلیغات اینترنتی در اصفهان و ارائه خدمات رایگان به مشتریان می باشد. در هنگام درج این امتیاز دهی به مشتری، باید دقت داشته باشید که مشتری نیز حق انتخاب داشته باشد و بتواند از بین چندین پیشنهاد ویژه بهترین انتخاب را برای خود داشته باشد. این احترام به نظر کاربران باعث می گردد که آن ها به تدریج به مشتریان وفادار سایت شما تبدیل گردند و حس اعتمادی برای آن ها ایجاد شود.
– درج امتیاز های ویژه
در همه امور، داشتن روالی یکنواخت با گذر زمان خسته کننده خواهد بود. این موضوع نیز باید در برنامه وفاداری مشتریان مد نظر قرار داده شود. اگر همیشه از یک روال امتیازدهی به مشتریان استفاده نمایید و تنوعی در کار نباشد، به مرور با ریزش مشتری مواجه خواهید شد. پس سعی کنید همیشه چیزهای جدید برای ارائه داشته باشید تا بتوانید کاربر را به سمت خود بکشانید. ایجاد تنوع نیز باید دارای استراتژی های سازمان یافته باشد. حتما با فکر و برنامه ریزی تغییرات را انجام داده تا خلف وعده ایجاد نشود و اعتماد کاربر از بین نرود.
در نهایت، سعی کنید که در قدم اول راحتی کاربر را در همه قسمت های سایت در نظر داشته باشید تا کاربران با کم ترین صرف وقت نیازهای خود را بر آورده نمایند. در کنار این راحتی، باید از اموری که کاربران را به ذوق و هیجان می آورد نیز استفاده نمود تا آن ها را به مرور به مشتریان دائمی تبدیل کرد. در نظر داشته باشید که همین مشتریان می توانند به صورت مستقیم یا غیر مستقیم باعث جذب افراد بیشتر به سمت برند شما شوند.



یکشنبه 17 تیر 1397 - 11:08
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !